RSS
Imagine

pulpe la cuptor cu cartofi

19 Apr

papa 004papa 003papa 002papa 001

Pulpe de pui la cuptor cu cartofi la punga :)

Desi in general incercam sa mancam mai sanatos si sa nu asociem carnea cu cartofii :) ne mai permitem din cand in cand sa facem si mici prostioare din astea cum este reteta de fata :)

Am folosit:

10 pulpe de pui,scaldate in sos de soia cu curry,chilly si usturoi taiat (1-2 catei doar pentru aroma),si ca si garnitura, cativa cartofi taiati grosier (depinde de numarul de persoane care sunt la masa) eu am folosit punga de friptura FINO marima mai mare si atunci am facut mai multi cartofi pentru ca ne si plac foarte mult…o fi din cauza pungii FINO :) care e mare si ne ajuta sa facem cartofi si alte preparate delicioase.

Pentru cartofi am facut intr-un castronel un amestec de boia de ardei dulce,curry,rozmarin uscat,sare si am adaugat aceste condimente peste cartofii din punga,am turnat si o lingura de ulei,si am dat la cuptor….se fac foarte repede 20-30 min aproximativ cu focul la minim. In acest timp am lasat pulpele sa se marineze bine in amestecul de soia,curry si chilly,iar cam dupa o ora de stat in marinata le-am dat la cuptor la foc potrivit tot pentru 30-40 minute aproximativ. A fost o mancare tare buna,cu o gramada de arome si care ne-a facut sa ne lingem pe degete :). Ce a iesit se vede mai jos cel mai bine.

Pofta mare!

papa-0052

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “pulpe la cuptor cu cartofi

  1. Urlan Alina

    19/04/2013 at 12:35 pm

    arata delicios, eu sunt fan cartofi la cuptor:)

     
  2. danaszocs

    19/04/2013 at 12:38 pm

    Sper ca apreciati (tu si ….Razvan, si punga in care i-am facut :)))))

     

Lasă un răspuns

 
Deconf.com

Wordpress Plugins, Joomla Extensions, FreeWare and IT Tutorials

papabundetot

Site cu retete adaptate sau create

Retetele Marianei

Gateste cu pofta... buna!

Retete ABC ...

Site cu retete adaptate sau create

Andreea's Blog

Site cu retete adaptate sau create

Food and beyond...

Site cu retete adaptate sau create

Bunatati de prin lume adunate

Site cu retete adaptate sau create

Pofta vine gatind!

Site cu retete adaptate sau create

merisor si retetele ei

Site cu retete adaptate sau create

UICA MIHAI

Site cu retete adaptate sau create

Dea's Cakes

Site cu retete adaptate sau create

Bucataria lui Radu - Un blog culinar romanesc cu retete traditionale, retete internationale si inedite, blog cu imagini, recenzii, experiente si aventuri culinare in bucatarie si natura.

Bucataria lui Radu - Un blog culinar romanesc cu retete traditionale, retete internationale si inedite, blog cu imagini, recenzii, experiente si aventuri culinare in bucatarie si natura.

Pofta Buna!

Retete de familie mai vechi sau mai noi, retete traditionale romanesti si italiene, retete pentru incepatori, retete rapide, diete, totul explicat pas cu pas si cu umor.

Cu Lili in bucatarie

Site cu retete adaptate sau create

Food Blog

Site cu retete adaptate sau create

yocollector - Romania

colectionar de insigne, decoratii, medalii, brelocuri, magneti, diverse obiecte de colectie, yo-collector | 1€ - euroland

Urmărește

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 466 other followers

