RSS
Image

Piept de rata caramelizat la cuptor

25 Mar

Nu sunt eu o mare iubitoare de carne,dar daca imi spui cuvantul RATA ….deja lucrurile se schimba si papilele mele gustative incep sa o ia razna si nu mai am liniste cu ele pana cand nu le dau…rata:). Am avut initial o rata intreaga dar pentru ca in familia mea numai eu mananc aceasta minuntata pasare,am portionat-o si in felul asta ma rasfat de mai multe ori :). acum a venit randul pieptului de rata asa ca m-am gandit sa il fac cat mai apetisant si sa ma bucur de el. L-am taiat in 2 buc si partea cu pielita am crestat-o cu un cutit bine ascutit (numai pielea fara a atinge si carnea),am condimentat-o apoi cu:

Curry,sos de soia,chilli,1 catel de usturoi zdrobit si am lasat carnea sa stea o vreme in acest bait sa ii spun asa…cam 2-3 ore la frigider. Dupa asta am luat o tigaie pe care am incins-o pe foc (fara ulei sau altceva,doar tigaia,rata va lasa destula grasime),am asezat rata cu pielea in jos si am lasat-o la rumenit cam 3 minute pe fiecare parte. Precizez de la inceput ca eu nu mananc rata si nici o alta carne cum ne invata bucatarii la tv….adica semifacuta si cu sangele curgand din ea…eu o gatesc complet indiferent ce carne este…dar cine doreste o poate gati mai putin decat mine.Dupa ce s-a rumenit bine pe ambele parti,am luat rata de pe foc,am asezat-o intr-o tava de cuptor,in care am adaugat si grasimea care s-a scurs de la ea,am facut un amestec de miere de albine si sos de soia,am tavalit rata prin acest amestec si am bagat-o la cuptor. Am tinut-o cam o ora la cuptor,dar din 10 in 10 minute,o scoteam si cu o pensula o ungeam cu amestecul acesta de miere cu soia…de asta s-a bronzat atat de frumos :)

Se poate servi alaturi de o salata sau orice altceva doriti…eu am mancat-o cu paste.

Pofta mare!

weekend-030

 

2 responses to “Piept de rata caramelizat la cuptor

  1. Adriana

    23/10/2013 at 10:31 am

    Chiar ca s-a bronzat frumos ;) Nici la mine in casa nu prea se papa rata :( Si ca sa fac numai pentru mine…Mai degraba dau o fuga pana la tine :D dragalasa si mancam amandoua rata ta/ce-a mai ramas din ea :D

     
    • danaszocs

      23/10/2013 at 10:34 am

      Dragalasa,am una intreaga in congelator,astept un moment potrivit sa o fac…e de tara asta pe care o mai am :) cred ca va fi delicioasa!! Asa ca…hai la rata ! :)

       

Lasă un răspuns

 
Deconf.com

Wordpress Plugins, Joomla Extensions, FreeWare and IT Tutorials

papabundetot

Site cu retete adaptate sau create

Retetele Marianei

Gateste cu pofta... buna!

Retete ABC ...

Site cu retete adaptate sau create

Andreea's Blog !

Site cu retete adaptate sau create

Food and beyond...

Site cu retete adaptate sau create

Bunatati de prin lume adunate

Site cu retete adaptate sau create

Pofta vine gatind!

Site cu retete adaptate sau create

merisor si retetele ei

Site cu retete adaptate sau create

UICA MIHAI

Site cu retete adaptate sau create

Dea's Cakes

Site cu retete adaptate sau create

Bucataria lui Radu - Un blog culinar romanesc cu retete traditionale, retete internationale si inedite, blog cu imagini, recenzii, experiente si aventuri culinare in bucatarie si natura.

Bucataria lui Radu - Un blog culinar romanesc cu retete traditionale, retete internationale si inedite, blog cu imagini, recenzii, experiente si aventuri culinare in bucatarie si natura.

Pofta Buna!

Retete de familie mai vechi sau mai noi, retete traditionale romanesti si italiene, retete pentru incepatori, retete rapide, diete, totul explicat pas cu pas si cu umor.

Cu Lili in bucatarie

Site cu retete adaptate sau create

Food Blog

Site cu retete adaptate sau create

yocollector - Romania

colectionar de insigne, decoratii, medalii, brelocuri, magneti, diverse obiecte de colectie, yo-collector | 1€ - euroland

Urmărește

Fiecare nou articol să fie livrat pe email.

Alături de 466 de alți urmăritori

